مربای بهارنارنج

یک شیشه عطربهار نارنج شاید جذاب ترین خوراکی موجود برای سفره صبحانه باشد که هوش را از سر شما بپراند و باعث شود یک روز سرحال و پر انرژی را شروع کنید. مربای بهارنارنج بهانه همان یک شیشه عطر صبحگاهیست که شمارا سرحال می آورد.
مربای بهار نارنج

بهار نارنج در واقع همان شکوفه های پرتقال و نارنج هستند که شور و شوق بهار را برایمان همراه دارند و تایم کوتاهی از بهار این بوی زندگی جاریست اما شما با مربای بهار نارنج بهانه همیشه این عطر و بو را به همراه دارید.

مربای بهار نارنج از شکوفه درخت پرتقال و نارنج،شکر ، گلاب ، وانیل و دارچین تهیه میشود. تهیه این مربا در قابلمه لعابی بهترین نتیحه در پخت مربا را در اختیار شما قرار میدهد.

از نکته های مهم در تهیه مربای بهار نارنج تازگی گل و نوع طبع آن میباشد، گل

 

مورد استفاده نه باید در روز های پایانی خود باشد و نه اینقدر تازه باشد که به راحتی حالت خود را از دست بدهد و پوره مانند شود.

 

مربای بهار نارنج

برای از بین بردن تلخی گلبرگ ها در مربا لازم است دو تا سه بار گلبرگ هارا در آب جوشانده و سپس در آب سرد غوطه ور میکنیم تا شادابی و سرحالی گلبرگ ها درون مربا احساس شود و ظاهر مربا تازگی و طراوت لازم را داشته باشد.

مربای بهارنارنج صنایع غذایی بهانه از جمله مرباهای خوش طعمی میباشد که موقع چشیدن طعم شکوفه بهار نارنج تازه را به راحتی میتوانید احساس کنید.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها