مربای زردآلو

زردآلو جز آن دسته از خوراکی هایی است که چه به صورت تازه چه به صورت مربا ، کمپوت و حتی خشک شده طرفدار بسیار زیادی دارد. حال شما صبحانه ای را تصور کنید که در کنار خامه یک ظرف بزرگ مربای زردآلو همراه با خامه و نون سنگک کنجدی با چاشنی چای ایرانی  داشته باشید . چه صبحی خجسته تر از صبحی که با یک صبحانه خوشمزه شروع میشود؟

مربای زردآلو

این میوه ی تابستانی که در سه ماه سال به صورت تازه در دسترس است   در طول سال به صورت کمپوت، مارمالاد ، خشک شده و مربا در دسترس قرار دارد .

مربای زردآلو از میوه تازه و یا حتی میوه خشک شده از نوع قیسی تهیه میشود که هر دو آن ها خوش طعم بوده و بوی خوش زردآلو را دارند.

فراورده زردآلو صنایع غذایی بهانه را میتوان به عنوان مارمالاد در تارت و پای نیز استفاده کرد تا طعم تابستانی این میوه خوشمزه را در دل زمستان نیز تجربه کنید.

این مربای خوش طعم از ترکیب زردآلوی رسیده، آب ،شکر وانیل و دارچین تهیه میشود. در بعضی از دستورپخت ها  مغز زردآلو برای رفع نفخ ، زیبایی و طعم خوبش در مرحله آخر پخت به مربا اضافه میشود.

مربای زرد آلو

اگر شماهم دنبال خرید یک مربای زردآلو  خوش طعم با ظاهری جذاب و هوس انگیز هستید صنایع غذایی بهانه بهترین انتخاب شما در خرید مربا میباشد.

صنایع غذایی بهانه با پخش و توزیغ گسترده محصولات خود در سطح کشور دسترسی راحتی را برای تمامی دوست داران مربا این میان وعدخ جذاب به ارمغان آورده است..

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها