مربای تمشک

تمشک از جمله میوه های ترش و شیرین یا به عبارتی ملس میباشد که همیشه پر طرفدار و جذاب میباشد. ترکیب این میوه خوشمزه موقع تبدیل شدن به مربا واقعا به یک طعم بهشتی میرسد.

مربای تمشک

به دلیل بافت بسیار حساس و لطیف میوه تمشک و اب میان بافتی بالای این میوه هنگام تهیه مربا در حین عملیات پخت و اماده سازی از حالت اصلی خود خارج شده و به صورت پوره در می آید.

تمشک به دلیل طعم دوگانه ترش و یا شیرین نیاز به شیرین کننده مصنوعی نداشته و طعم طبیعی خود میوه در مربا کاملا قابل درک و تشخیص است.

برای تهیه این مربای خوش طعم از تمشک رسیده و آبدار که بنا به نوع مربای مورد نظر شما میتواند تمشک سیاه و یا جنگلی باشد، مقدار کمی شکر و مقدار آب است. نکته ی مهم در تهیه مربا استفاده از آبلیمو است که برای جلوگیری از شکرک زدن مربا در مقدار بسیار کم در حد چند قطره در انتهای پخت به مربا افزوده میشود.

مربای تمشک


ما در صنایع غذایی بهانه تمام تلاش خود را به کار بردیم تا بهترین و با کیفیت ترین محصول به دست شما مصرف کننده گرامی برسد. مربا تمشک بهانه با پیشرفته ترین تجهیزات تهیه و آماده شده و جز معدود مرباهای موجود در بازار مصرف کننده میباشد که شما میتوانید حالت اصلی این میوه را در این مربا مشاهده بفرمایید.

از این رو این مربا در وعدهای غذایی صبحانه ،میان وعده و یا عصرانه ، استفاده در پای  ، تارت و حتی استفاده به عنوان دکور کیک گزینه ای بسیار مناسب و به جایی میباشد.

اگر شماهم قصد خرید مربایی با طعم اصیل ایرانی را دارید و همیشه به دنبال بهترین ها هستید بهترین گزینه خرید از صنایع غذایی بهانه میباشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها