مربای آلبالو

مربای آلبالوجز خوش خوراک ترین مرباهای ایرانیست مخصوصا برای بچه ها ، همیشه بچه ها از طعم ترش و اصیل این میوه لذت میبرند به همین جهت استقبال خوب و قابل ملاحظه ای از این مربا میکنند.

اما بعد از طعم  ظاهر این مربا جز مهم ترین مواردیست که مورد توجه قرار میگیرد. این مورد که ظاهر آلبالو ها پس از خارج کردن هسته و  پخت همچنان زیبایی خود را حفظ کرده باشد از نکات مثبت یک مربا بوده و نشان دهنده خبره بودن آشپز این مرباست.

مربای آلبالو

مربا آلبالو از ترکیب آلبالوی رسیده ، شکر و آب تشکیل شده است ولی نکته حائض اهمیت در پخت مربا در کنار موارد اولیه درجه یک ظرف تهیه مربا میباشد که بسیاری از افراد به آن توجهی ندارد ولی در طعم مربا بسیار تاثیرگذار است.

بهترین ظرف تهیه و پخت مربا از جنس مس میباشد که هم خاصیت درمانی دارد هم برای پخت مربا گزینه بهتری نسبت به قابلمه های دیگر میباشد.

مربای آلبالو

آلبالو جز میوهاییست که مدت زمان کوتاهی در سال به صورت تازه در دسترس قرار دارد اما مربا آلبالو بهانه با طعم واقعی آلبالو همیشه و در همه فصول به راحتی در دسترس قرار میگیرد.

مربای آلبالو بهانه جز مرغوب ترین مرباهای موجود در بازار میباشد که رنگ و غلظت مناسب آن برای استفاده در وعده صبحانه ، عصرانه و  استفاده در تارت و پای بسیار مناسب میباشد.

در بعضی از دستور های پخت آلبالو پلو از مربای آلبالو برای این غذای لذیز و ایرانی استفاده میشود که بهترین گزینه برای پخت این غذا استفاده از محصولات غذایی بهانه میباشد.

اگر شماهم قصد خرید مربایی با بهترین طعم و اصیل ترین عطر را دارید صنایع غذایی بهانه بهترین گزینه خرید مربا برای شماست

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها