رونمایی از جدیدترین محصول گروه صنعتی مینو

اقتصاد سبز آنلاین: از محصول بالشتی شکلاتی «بوم بوم» که نخستین محصول از گروه غلات صبحانه شرکت پارس مینو است امروز رونمایی شد.

به گزارش خبر‌نگار ما، مدیر عامل گروه صنعتی مینو در حاشیه مراسم رونمایی از جدید ترین محصول تولیدی این گروه گفت: شرکت صنعتی پارس مینو قدیمی ترین شرکت گروه صنعتی مینو است که سالیان سال است محصول پرطرفدار با آوازه جهانی، پفک نمکی مینو را تولید می‌کند که برای همه ایرانیان یک برند نوستالژیک است، این شرکت در تکمیل تولیدات خود تصمیم گرفت غلات صبحانه را تولید و به بازار عرضه کند. محصول بالشتی شکلاتی «بوم بوم »نخستین محصول از گروه غلات صبحانه شرکت پارس مینو است که رونمایی از این برند و محصول را در نمایشگاه شیرینی و شکلات و در کنار هموطنان و مصرف کنندگان عزیز شروع کردیم تااز نزدیک با این محصول جدید آشنا شوند.
گفتنی است این خوراکی چند غله حاوی ویتامین‌های گروه ب، فیبر و سبوس گندم است که مصرف آن بخشی از نیازهای روزانه بدن را به این مواد برطرف می‌کند. با افزدون کمی شیر به این محصول در کاسه‌ای کوچک، صبحانه‌ای مغذی، سیرکننده و انرژی‌بخش فراهم خواهد شد.
گروه صنعتی مینو به‌عنوان نامی آشنا و برندی شناخته شده برای تمام مردم ایران و کشورهای منطقه با نزدیک به ۶۴ سال تولید توامان و عملکردی رو به رشد، به بخش جدا ناشدنی از حافظه‌ نوستالژیک مردم ایران تبدیل شده است و هم‌اینک جز برندهای ماندگار صنعت ایران است که با ۶ شرکت بورسی بخش اعظمی از پرتفوی صنعت غذایی ایران در بازار سرمایه را به خود اختصاص داده است و در برخی گروه‌های کالایی همچنان انتخاب اول مردم به حساب می‌آید.
هر‌چند اغلب مصرف کنندگان، بخش صنعت شیرینی و شکلات مینو را بیشتر با ابر برندهایی همانند «ساقه طلایی»، «رنگارنگ»، «پفک نمکی»، «ترد»، «شیک»، «مروارید»، «پتی‌بور»، «تک‌تک» و… می‌شناسند، اما گروه صنعتی مینو در ادامه روند رو به رشد خود و با هدف حفظ جایگاه لیدری بازار اقدامات قابل توجهی را در زمینه توسعه‌ی فعالیت‌های تولیدی‌ خود مخصوصاً سبد شیرینی و شکلات انجام داده است.
وی در رابطه با صادرات شرکت مینو گفت‌: هر جای دنیا که ایرانیان عزیز حضور داشته باشند محصولان مینو وجود دارد. در حال حاضر کانادا، استرالیا، اروپا، کشور‌های حوزه خلیج‌فارس، و… از جمله بازار‌های صادراتی محصولات مینو هستند.
وی در رابطه با مشکلات تهیه مواد اولیه نیز گفت :در رابطه با تهیه مواد اولیه وارداتی با توجه به مسأله تحریم‌ها سعی کردیم بر مشکلات فائق آییم.
به گفته وی مبحث بعدی سیاست انقباضی بانک‌ها و سرمایه در گردش بانک‌ها است که این امر سببب میشود تا تولیدات شرکت‌ها با افت مواجه شود. البته شرکت مینو از این لحاظ با مشکل جدی مواجه نیست، اما بنده به‌عنوان عضو هیأت مدیره انجمن شیرینی و شکلات پیگیر حل مشکلات اعضا انجمن هستم.

رونمایی از جدیدترین محصول گروه صنعتی مینو
رونمایی از جدیدترین محصول گروه صنعتی مینو



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها