راهکارهای بسته‌بندی بازیافتی و گیاهی «تتراپک»

صنایع غذایی: شرکت Tetra Pak یکی از ارائه‌دهندگان بسته‌بندی‌های پایدار برای صنعت غذا است،که در توسعه بسته‌بندی‌های پایدار و کاربردی، تخصص دارد و محصولات متعددی را برای محافظت از مواد غذایی و نوشیدنی‌ها ارائه می‌دهد و در عین‌حال برای کاهش پسماند و ترویج پایداری تلاش می‌کند.

یکی از محصولات محبوب این شرکت، بسته‌بندی کارتنی اسپتیک است که از ترکیبی از مواد بازیافتی مانند کاغذ FSC و پلاستیک‌های گیاهی ساخته شده است. این بسته‌بندی برای محافظت از مواد‌غذایی و نوشیدنی‌ها در برابر آلودگی طراحی شده است
و در عین‌حال قابلیت تجزیه‌پذیری را نیز دارد. این شرکت همچنین راهکارهای بسته‌بندی پایدار دیگری را نیز ارائه می‌دهد، از جمله:

بسته‌بندی گیاهی: این شرکت راهکارهای بسته‌بندی مبتنی بر گیاه را ارتقاء داده است که از موادتجدیدپذیر مانند نیشکر و نشاسته ذرت تهیه شده‌اند. این مواد قابلیت کمپوست‌سازی را دارند و جایگزین پایداری برای بسته‌بندی‌های قدیمی محسوب می‌شوند.

بسته‌بندی قابل بازیافت: بسته‌بندی‌های ارائه شده از سوی این شرکت به‌راحتی قابل بازیافت بود
و بسیاری از ترکیبات آن از موادی است که می‌توانند چندین بار بازیافت شوند.

بسته‌بندی هوشمند: این شرکت راهکارهای بسته‌بندی هوشمند را توسعه داده است و از کدهای QR و NFC برای ارائه اطلاعات به مصرف‌کنندگان درباره محصول استفاده می‌کنند.
در کل، Tetra Pak راهکارهای زیادی برای بسته بندی پایدار در این صنعت ارائه داده است که به دلیل محافظت از مواد غذایی و نوشیدنی‌ها و در عین حال ترویج پایداری و کاهش پسماند طراحی شده‌اند.

راهکارهای بسته‌بندی بازیافتی و گیاهی «تتراپک»
راهکارهای بسته‌بندی بازیافتی و گیاهی «تتراپک»



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها