تشکیل سازمان اجتماعی متشکل از فعالان صنایع‌غذایی‌و‌کشاورزی با قابلیت 10 میلیون رأی

صنایع غذایی: ایجاد یک سازمان اجتماعی قوی متشکل از کشاورزان، دامداران، تولیدکنندگان صنایع غذایی، صادرکنندگان و… با قابلیت 10 میلیون رأی جهت حل مشکلات تولیدکنندگان ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار ما، مهندس سید محمدرضا مرتضوی، رئیس هیأت مدیره کانون انجمن‌های صنفی صنایع ‌غذایی ایران در دومین جلسه کمیسیون صنایع غذایی اتاق ایران در دوره جدید، ضمن بیان این مطلب و با اشاره به تشکیل شرکت تعاونی بزرگ تولیدکنندگان کشاورزی و صنایع‌غذایی ترکیه که اعضایش اغلب در روستاها مستقر هستند و منبع بزرگی برای رأی دادن و حضور در محافل سیاسی به‌شمار می‌روند، افزود: کمیسیون صنایع غذایی و کمیسیون کشاورزی اتاق ایران باید ساز و برگی را اتخاذ کنند، تا این سازمان اجتماعی قوی ایجاد شود و با پشتوانه رأی بتواند حرف‌های به حق تولیدکنندگان را نزد مسئولان صاحب جایگاه کند.
وی با اشاره به این‌که شرکت‌های تعاونی که از سوی وزارت جهادکشاورزی ایجاد شده، صرفاً به امور تجاری می‌پردازند، خاطرنشان ساخت: وقتی رئیس یک تشکل 10 میلیون رأی در جیبش داشته باشد، قطعاً متولیان دولتی با نگاهی ویژه‌تر مسائل صنعت را پیگیری و مرتفع خواهند کرد.
مرتضوی اظهار داشت: «مشکل اکثر تشکل‌ها و فعالان صنایع غذایی این است که با زبان بوروکراسی حاکم بر کشور صحبت نمی‌کنند و از این‌رو باید افرادی جذب تشکل‌ها شوند که بتوانند نیازها و درخواست‌ها را با زبان بوروکراسی حاکم بر کشور انتقال دهند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر این‌که زور ما به کاسبان تحریم نخواهد رسید، افزود: کمیسیون صنایع غذایی اتاق ایران در تلاش است تا گزارش جامعی از آخرین وضعیت تولید در بخش صنایع غذایی را تهیه کند و اثرات تحریم بر صنعت غذا و هزینه‌هایی که امروز به این بخش تحمیل می‌شود را نشان دهد.
رئیس هیأت مدیره کانون انجمن‌های صنفی صنایع غذایی ایران گفت: صنعت ایران به‌دلیل عدم دسترسی به منابع بانکی دنیا، غیررقابتی‌شده و مسئولان کشور باید در تصمیم‌گیری‌هایشان این موارد را لحاظ کنند.
وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان ساخت: به‌طور حتم تولید محتوا با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، موضوعی است که همگی با آن موافقت داریم و ضرورت دارد تا بودجه‌ای برای تعمیم آن اختصاص یابد.

 

تشکیل سازمان اجتماعی متشکل از فعالان صنایع‌غذایی‌و‌کشاورزی با قابلیت 10 میلیون رأی
تشکیل سازمان اجتماعی متشکل از فعالان صنایع‌غذایی‌و‌کشاورزی با قابلیت 10 میلیون رأی



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها