«پپسی‌کو» و محصول جدید آب قلیایی

اقتصاد‌سبز آنلاین: برند Gatorade که متعلق به شرکت پپسی‌کو که شرکت صنایع غذایی آمریکایی چندملیتی است، قصد دارد اولین محصول آب خود را راه‌اندازی کند تا حضور خود را در بازار آب آشامیدنی را گسترش دهد.

این محصول که قرار است در فصل اول سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه شود، در بطری‌های ۱ لیتری و همچنین بطری‌های ۷۰۰ میلی‌لیتری با سرپوش و در بسته‌بندی شش عددی موجود خواهد بود. به گفته این شرکت، برای تولید آب، این برند یک فرآیند فیلتراسیون بهبود یافته هفت مرحله‌ای را طی می‌کند و همچنین قلیایی بوده و در هر بطری حاوی ۶۵ تا ۹۰ میلی‌گرم سدیم (الکترولیت) است. همچنین این آب هیچ کالری، کربوهیدرات و پروتئینی ندارد. مایک دل پوزو، رئیس و مدیرعامل نمایندگی این محصول، گفت: «ما نسبت به رقبای خود، در یک لیگ بالاتر هستیم و با ارائه کامل‌ترین مجموعه راهکارهای عملکرد و سلامت در بازار اعتماد مصرف‌‌کنندگان را در دست داریم.»
امیلی بویدو، مدیر ارشد بازاریابی این شرکت، افزود: «این محصول نتیجه‌ای مستقیم از نیاز مصرف‌کنندگان است‌، ما یک گزینه آب قلیایی بی‌طعم که حاوی الکترولیت است و طعمی تازه و خنک دارد را برای افراد ارائه می‌دهیم و این محصول از یک برندی است که همه به آن اعتماد دارند.»

«پپسی‌کو» و محصول جدید آب قلیایی
«پپسی‌کو» و محصول جدید آب قلیایی



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها