ایران مال، میزبان بزرگان صنعت قهوه ایران

صنایع غذایی: بزرگان صنعت قهوه ایران از 24 تا 28 آبان‌ماه سال‌جاری در مرکز نمایشگاهی ایران مال گردهم می‌آیند.

به گزارش خبرنگار ما، حسام ربیعی، رئیس هیأت مدیره انجمن قهوه ایران ضمن بیان این مطلب افزود: صنعت نوشیدنی‌ها در ایران روزبه‌روز در حال پیشرفت است یکی از اجزای جدانشدنی این صنعت، قهوه می‌باشد که رشد و رونق صنعت قهوه در کشور به وضوح قابل مشاهده است و استقبال بسیار زیادی از نوشیدنی‌های برپایه قهوه درکشور شده است.
هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی آحاد جامعه با برندهای مطرح ایرانی و نمایش پیشرفت‌های این صنعت در عرصه تولید و فرآوری دانه قهوه است.
همچنین دوستداران می‌توانند با پروسه صحیح فرآوری یا همان دم‌آوری قهوه در این نمایشگاه آشنا شده و از نوشیدن قهوه در این نمایشگاه لذت ببرند.
ربیعی افزود: سعی کردیم در این نمایشگاه که با حضور اکثریت اعضای انجمن برگزار می‌شود بهترین تولیدات صنعت را در معرض نمایش عموم قرار دهیم و به‌صورت اصولی و استاندارد مخاطبین را با قهوه سالم آشنا کنیم.
وی افزود: تعامل و حضور دوستداران قهوه در این نمایشگاه انگیزه تولیدکنندگان برای نوآوری و فرآوری در دانه قهوه را دوچندان خواهد کرد از همین رو مقدم کلیه هموطنان، تولیدکنندگان، مدیران، مسئولان و دوستداران قهوه را به این نمایشگاه گرامی می‌داریم.
گفتنی است این نمایشگاه با حضور تولیدکنندگان قهوه، برشته‌کاران، واردکنندگان دانه سبز، کافه‌ها، کافه‌های سیار، تجهیزات، خدمات و صنایع وابسته برگزار خواهد شد.

ایران مال، میزبان بزرگان صنعت قهوه ایران
ایران مال، میزبان بزرگان صنعت قهوه ایران



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها