شرکت Xact و راه‌حلی برای کاهش بسته‌بندی پلاستیکی

صنایع غذایی: شرکت بسته‌بندی بریتانیایی Xact دو دستگاه جدید بسته‌بندی به نام‌های Rev Elephant و Rev Condor را به بازار عرضه کرده است. این راه‌حل‌های بسته‌بندی به فروشندگان کمک می‌کنند تا میزان استفاده از بسته‌بندی پلاستیکی برای محصولات تازه را کاهش دهند.

Rev Elephant یک راه‌حل برای بسته‌بندی پاکت‌های مقوایی است. این دستگاه قادر است با سرعتی تا 250 بسته در دقیقه کار کند، در حالی که راه حل‌های مشابه معمولاً سرعت 80 بسته در دقیقه را دارند. این ظروف با استفاده چسب حرارتی بسته می‌شوند و اطلاعات متغیر مستقیماً بر روی پاکت چاپ می‌شونداین دستگاه بسته بندی برای طیف وسیعی از محصولات مناسب است
و بسته‌بندی جمع‌و‌جوری را ارائه می‌دهد که هیچ آسیبی به محصولات ظریف نمی‌رساند و فضای خالی در داخل بسته را کاهش می‌دهد. Rev Condor یک دستگاه نوار چسب خودکار است که برای محکم ‌کردن بسته‌بندی محصولات تازه ایده‌آل است. این دستگاه می‌تواند به طور خودکار 40 تا 45 محصول را در دقیقه بچسباند و از نوار چسب قابل بازیافت تشکیل شده است. نوار چسب می‌تواند از موادی مانند کاغذ یا مواد قابل کمپوست ساخته شده باشد و قابلیت سفارشی‌سازی برای برند خاص فروشندگان را دارد. این دو راه‌حل بسته‌بندی Xact به فروشندگان مواد غذایی کمک می‌کنند تا میلیون‌ها قطعه پلاستیکی یکبار مصرف را از زنجیره تأمین خود حذف کنند و همچنین کمک می‌کنند تا فروشندگان مواد غذایی به وعده کاهش پلاستیک خود عمل کنند.

 

شرکت Xact و راه‌حلی برای کاهش بسته‌بندی پلاستیکی
شرکت Xact و راه‌حلی برای کاهش بسته‌بندی پلاستیکی



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها