«توپ برگر» یخ زده محصول جدید «فراست کرون»

اقتصاد‌سبز آنلاین: گروه غذایی «فراست کرون»، مجموعه جدیدی از «گلوله‌های برگر» منجمد را برای استفاده در خانه به‌منظور تنقلات معرفی کرده است.

این شرکت غذایی که در آلمان است اعلام کرده است که این محصول الهام گرفته از غذاهای خیابانی بوده و هدف آن ارائه این سبک غذا به افرادی است که می‌خواهند در خانه از تنقلات خیابانی استفاده کنند.این گلوله‌های برگر منجمد در پنج طعم مختلف در دسترس هستند و می‌توانند در کمتر از ۱۵ دقیقه آماده شوند و به عنوان «غذای انگشتی» توصیف می‌شوند.
گلوله‌های برگر پنیری همراه با گوشت گاو و پنیر چدار رسپتور و گوجه فرنگی ترکیب می‌شوند در حالی‌که گلوله‌های برگر با بیکن دارای بیکن سرخ شده و اضافی هستند. گلوله‌های برگر باربیکیو شامل سس باربیکیو و «عطر دودی» هستند. علاوه بر سه گزینه مبتنی بر گوشت گاو محصولات این مجموعه شامل گلوله‌های برگر ماهی است که شامل ماهی تازه با ترکیبی از ادویه‌جات است و همچنین گلوله‌های برگر مرغ که مرغ را با پنیر گودا، خیارشور و پیاز ترکیب می‌کنند.امیل لومن، مدیر تجاری جهانی گروه غذایی این شرکت، اظهار داشت: «این برگرها در بین مصرف‌کنندگان طرفداران زیادی پیدا کرده است. گلوله‌های برگر ما طعم کامل غذای اصلی را دارند، اما متنوع تر، خوشمزه تر و به عنوان غذای انگشتی عرضه می‌شوند.»

«توپ برگر» یخ زده محصول جدید «فراست کرون»
«توپ برگر» یخ زده محصول جدید «فراست کرون»



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها