نوشیدنی‌های سالم «رژوو»

صنایع غذایی: شرکت «رژوو» سنگاپور اعلام کرده است که دو نوشیدنی سالم و ارگانیک به نام‌های «بیت گوآوا» و «گرین گوآوا» را معرفی می‌کند.

این آبمیوه‌های «گوآوا» از سبزیجات و میوه‌های تازه و 100 درصد ارگانیک تهیه و بدون استفاده از طعم دهنده، شکر اضافی، آب یا نگهدارنده تولید می‌شوند. «گوآوا» نوعی گیاه گرمسیری با درختچه‌ای همیشه‌سبز از خانواده میرتاسه است که برگ‌های دربرابر هم دراز و بیضی شکل دارد. این درختچه بومی در آمریکای جنوبی و آمریکای مرکزی، پرو، برزیل و مکزیک است و در مناطق دیگری از دنیا از جمله آسیای جنوبی (پاکستان و هندوستان) و بخش‌هایی از جنوب ایران نیز یافت می‌شود. گواوا درختچه‌ای همیشه سبز است و برگ‌های آن بدون کرک یا پوشیده از کرک است و گل‌های آن خوشبو است. شرکت «رژوو» می‌گوید که گوآوا 3 برابر بیشتر از پرتقال و سیب ویتامین C دارد. علاوه بر این، گفته می‌شود که مقدار کلسیم این میوه 50 برابر و مقدار آهن آن‌ 30 برابر سیب است.
نیکولاس یوهانس، مدیر «رژوو»، گفت: با «بیت گواوا» و «گرین گواوا»، ما نه تنها محصولات جدیدی را راه‌اندازی نکردیم بلکه یک تجربه کاملاً جدید را در اختیار خریدارانمان قرار دادیم.»

نوشیدنی‌های سالم «رژوو»
نوشیدنی‌های سالم «رژوو»



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها