حضور «گروه صنعتی مینو» در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات ایران

صنایع غذایی: گروه صنعتی مینو بیست و هشتم تا سی و یکم شهریور ماه در نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات ایران حضور خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی مینو، نمایشگاه بین‌الملی شیرینی و شکلات ایران یکی از بزرگترین رویدادهای تخصصی در صنعت بیسکویت، شیرینی و شکلات در خاورمیانه است که گروه صنعتی مینو در بیست و سومین دوره از این رویداد، حضور پیدا کرده و علاوه بر ارتباط با مخاطبین و علاقه مندان برندهای خود، به معرفی آخرین نوآوری‌ها و دستاوردهای خود خواهد پرداخت.
غرفه‌های گروه صنعتی مینودر سالن خلیج فارس (44A) و فضای باز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی ایران، از 28 الی 31 شهریور 1403 از ساعت 8 الی 15 میزبان علاقه مندان خواهد بود.
گروه صنعتی مینو از بزرگترین مجموعه‌های اقتصادی کشور متشکل از 22 شرکت در حوزه‌های مختلف تولید، توزیع و پخش، راه و ساختمان، فروشگاه‌های زنجیره ای، بازرگانی و صادرات، خدمات بیمه و چاپ و بسته بندی می باشد که 6 شرکت از شرکت‌های گروه سهامی عام بوده و 3 شرکت از آن‌ها جزو 100 شرکت برتر ایران به انتخاب سازمان مدیریت صنعتی می باشند.
سبد محصولات شرکت‌های گروه شامل محصولاتی از قبیل شیرینی و شکلات، تنقلات، مشتقات خرما، روغن، نوشیدنی، کنسرو و کمپوت و… می باشد.
شرکت پخش قاسم ایران به عنوان بزرگترین شرکت پخش مویرگی کشور، فروشگاه‌های زنجیره ای مینومارت، شرکت پارس گسترمینو، پرسوئیس و شرکت تندیس مینو دیگر شرکت‌های گروه هستند که به نمایندگانی در غرفه حضور خواهند داشت.
بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، در طول برگزاری نمایشگاه، از محصولات جدیدی که شرکت‌های تولیدی گروه قصد ورود به بازار دارند رونمایی شده و نمونه محصولات نیز به مخاطبین همراه با پروژه‌های تحقیقات بازار آنلاین ارائه خواهد شد.
این محصولات در حوزه‌های کیک، بیسکویت، ویفر، آدامس، اسنک، تافی و غلات صبحانه خواهند بود. همچنین از برخی طرح‌های هویت بصری برند محصولات گروه نیز پرده برداری خواهد شد.
لازم به ذکر است غرفه فضای باز گروه صنعتی مینو نیز با طرحی فانتزی و با نام «سرزمین مینو» به استقبال مخاطبین خود خواهد رفت که در این غرفه پروژه‌های مختلف بازی‌سازی در انتظار علاقه‌مندان خواهد بود. همچنین شرکت شوکوپارس نیز در این غرفه به ارائه نمونه شربت‌های تولیدی خود خواهد پرداخت.

 

صنایع غذایی / اقتصاد سبز آنلاین / اقتصادسبز / اقتصاد سبز / صنایع غذایی / صنعت غذا / کشاورزی / پایگاه خبری صنعت غذا

 

حضور «گروه صنعتی مینو» در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات ایران
حضور «گروه صنعتی مینو» در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات ایران



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها