نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات؛ بزرگترین رویداد شیرین خاورمیانه

صنایع غذایی: عضو هیأت مدیره انجمن صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران با اشاره به حذف این صنعت از نمایشگاه «گلفود دبی»، نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات را بزرگترین رویداد مربوط به این صنعت در خاورمیانه دانست.

به گزارش «صنایع غذایی»، سید یوسف قاضی عسگر، عضو هیأت مدیره انجمن صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران در نشست کمیسیون صنایع غذایی اتاق ایران گفت: نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات، پتانسیل و ظرفیت بسیار خوبی است و باید از این فرصت نمایشگاهی استفاده کرد.
وی در ادامه افزود: نمایشگاه شیرینی و شکلات جزو پربازدیدترین رویدادهاست و نمایشگاه بسیار پربار و اثربخشی محسوب می شود.
رییس کمیسیون صنایع غذایی اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به تجربه بازدید از نمایشگاه «گلفود دبی» در سال گذشته اظهار داشت: ما سال گذشته یک تور بازدید از این نمایشگاه را ترتیب دادیم که برگزیدگان صنعت غذایی، علاقه‌مندان و تعدادی از مسئولان استان اصفهان، در این تور حضور داشتند.
قاضی عسگر، بازدید از این نمایشگاه را شامل چند مرحله دانست و گفت: گام اول این بود که با بازدید از نمایشگاه «گلفود دبی»، مسئولان نمونه‌های عینی از شرکت‌های آمریکایی و برندهای بزرگ دنیا را مشاهده کنند و به آنها اثبات کنیم آنچه که به غلط در صنعت غذا نهادینه شده است و قوانین دست‌وپاگیری که در کشورمان وجود دارد را باید اصلاح کنیم. در واقع هدف این بود به این نتیجه برسیم که اگر خواهان کیفیت و برتری در صنعت غذا هستیم، می‌توانیم نمونه‌های واقعی را در دنیا الگو قرار دهیم.
وی، گام دوم را بازدید از شهرک‌های صنعتی امارات دانست و عنوان کرد: در جریان این بازدید با مالکان و مدیران شهرک‌های صنعتی جلسه داشتیم تا با روش کار و اخذ مجوزها در این کشور آشنا شویم. در حالی که در کشور ما تولیدکنندگان برای اخذ مجوزهای لازم، باید با چندین ارگان و سازمان در ارتباط باشند اما در این کشور یک بلدیه مستقر است که مجوزهای لازم را به‌صورت شفاف و مشخص برای تولیدکنندگان صادر می‌کند.
قاضی عسگر، در پایان اظهار داشت: گام سوم هم جلسات B 2 B بود که این جلسات با شرکت‌ها و تأمین‌کنندگان برقرار شد.

نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات؛ بزرگترین رویداد شیرین خاورمیانه
نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات؛ بزرگترین رویداد شیرین خاورمیانه



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها