اولین اجلاس بین‌المللی صنعت شیرینی و شکلات ایران برگزار می‌شود

صنایع غذایی: همزمان با بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات، اولین اجلاس بین‌المللی صنعت شیرینی و شکلات ایران، بیست و هشتم شهریورماه در هتل پارسیان استقلال تهران برگزار می‌شود.

به گزارش «صنایع غذایی»، جمشید مغازه‌ای، مدیر بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات در نشست کمیسیون صنایع غذایی اتاق ایران ضمن اعلام این خبر گفت: در این اجلاس، حدود 350 نفر مهمان حضور خواهند داشت که شامل فعالان بخش خصوصی، مسئولان و دولتمردان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستند.
مغازه ای با بیان اینکه برای شرکت در این اجلاس از هیأت رییسه و کمیسیون‌های مختلف اتاق بازرگانی ایران دعوت به‌عمل آمده است، اظهار داشت: تقاضای بنده این است که اعضا و هیات رییسه کمیسیون صنایع غذایی اتاق ایران در اولین اجلاس بین‌المللی صنعت شیرینی و شکلات ایران حضور داشته باشند.
وی همچنین با اشاره به برگزاری بیست‌وسومین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات از 28 تا 31 شهریورماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، عنوان کرد: این رویداد با حضور 390 شرکت داخلی و 30 شرکت خارجی برپا می شود که نسبت به نمایشگاه سال گذشته با افزایش 20 درصدی حضور شرکت‌ها مواجه هستیم.
مغازه ای با بیان اینکه فضای نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته 5 هزار مترمربع افزایش یافته است، گفت: بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات در فضایی به مساحت 50 هزار مترمربع برپا خواهد شد که 30 هزار مترمربع آن فضای مفید است و یک‌هزار و 300 مترمربع هم به شرکت‌های خارجی اختصاص دارد.
مدیر بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات با بیان اینکه این نمایشگاه در سه بخش ماشین‌آلات، مواد اولیه و محصولات برگزار می‌شود، اذعان داشت: در بیست ‌و سومین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات، دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات 10 کشور شامل فرانسه، آلمان، اوکراین، اندونزی، اسپانیا، چین، هلند، ترکیه، هند و باکو حضور خواهند داشت.
مغازه ای در پایان تصریح کرد: از وزیر صمت برای افتتاح بیست‌وسومین نمایشگاه شیرینی و شکلات دعوت شده است که امیدواریم شاهد حضور این مقام مسئول باشیم.

اولین اجلاس بین‌المللی صنعت شیرینی و شکلات ایران برگزار می‌شود
اولین اجلاس بین‌المللی صنعت شیرینی و شکلات ایران برگزار می‌شود



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها