محصولات جدید «مینو» ظرف یک تا دو ماه آینده روانه بازار می شود

صنایع غذایی: مدیرعامل «شرکت صنعتی مینو خرمدره» با اشاره به رونمایی از محصولات جدید این شرکت در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات، عنوان کرد که این محصولات ظرف یک تا دو ماه آینده روانه بازار خواهد شد.

محمدتقی قلندرلکی، مدیرعامل «شرکت صنعتی مینو خرمدره» در گفت و گو با «صنایع غذایی» اظهار داشت: «شرکت صنعتی مینو خرمدره» تولید کننده کیک، ویفر و بیسکویت «ساقه طلایی» است و محصولات آن خانواده «ساقه طلایی» را دربرمی گیرد. به تبع نیاز است که با توجه به ذائقه بازار و نسل جدید تغییراتی در بسته‌بندی و نوع محصولات ایجاد شود.

قلندرلکی در ادامه افزود: در محصول «ویفر نانو» سعی شده است که با تلفیقی از کارامل و کرم‌های شکلاتی محصولات جدیدی تولید شود که اولین محصول آن با کرم‌های شکلات آماده ورود به بازار است.

وی اضافه کرد: کیک‌ها هم سالیان سال است که تولید می‌شود و هم اکنون با شکل جدید و توجه به سلیقه‌های جدید تولید شده که در ۲ تا ۳ نوع به بازار ارائه می‌شود.

قلندرلکی با بیان اینکه سال قبل «بیسکویت چند غله» به بازار عرضه شد، گفت: این محصول با بسته‌بندی لیوانی شبیه «ساقه طلایی» اصلی است ولی ما باز هم برای اینکه بتوانیم سلایق دیگر را پوشش دهیم، بسته‌بندی دو عددی و بسته‌بندی گرده‌ای را هم به محصولات خود اضافه کرده ایم .

مدیرعامل «شرکت صنعتی مینو خرمدره» با اشاره به اینکه کیک‌های فنجانی هم با برند «پاندی» وارد بازار می‌شود، اذعان داشت: چند نوع محصول هم به نام کیک صبحانه و چند نوع کیک دیگر به آن اضافه کرده ایم. در واقع هر سال تعدادی محصول به محصولات ما اضافه می‌شود که رونمایی آن را در چنین نمایشگاه هایی خواهیم داشت.

قلندرلکی با بیان اینکه گروه صنعتی مینو سابقه طولانی در منطقه دارد، گفت: محصولات ما علاوه بر کشورهای اطراف و حاشیه خلیج فارس صادر می‌شود که این صادرات یا از طریق خودمان و یا از طریق بنکدارصورت می گیرد.

مدیرعامل «شرکت صنعتی مینو خرمدره» در پایان خاطرنشان کرد: محصولات این شرکت در قاره آمریکا، اروپا، کانادا اقیانوسیه، استرالیا و نیوزلند عرضه می شود و گستره‌ای از کل ایرانی‌هایی که در سراسر دنیا زندگی می کنند را پوشش می‌دهد. علاوه بر آن مشتریان خارجی هم به این‌ها اضافه شده‌اند.

محصولات جدید «مینو» ظرف یک تا دو ماه آینده روانه بازار می شود
محصولات جدید «مینو» ظرف یک تا دو ماه آینده روانه بازار می شود



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها