«ایران گرین» فضای مناسبی را برای فعالان حوزه غلات و روغن فراهم کرده است

صنایع غذایی: برنامه‌ریزی دقیق، موضوعات جذاب و پنل‌های تخصصی، فضای مناسبی را در «ایران‌گرین» برای فعالان حوزه روغن و غلات فراهم کرده است.

امیرحسین افراشته‌پور، مدیرعامل بازرگانی هلدینگ یکپارچه زنجیره‌های ارزش‌غذایی افرا در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن بیان این مطلب افزود: برگزاری نمایشگاه‌ها، سمینارها و کنفرانس‌های تخصصی یکی از سخت‌ترین و پرچالش‌ترین کارهایی است که می‌توان در حوزه روغن و غلات انجام داد، اما برگزارکنندگان «ایران گرین» توانسته‌اند هرسال با برنامه‌ریزی دقیق، موضوعات جذاب و پنل‌های تخصصی فضای مناسبی را برای افراد این صنف به‌وجود آورد.
وی گفت: مفتخر است تا یک‌سال دیگر در این کنفرانس شرکت کند تا در کنار عزیزان همکار فعال در زنجیره‌های غذایی متفاوت اما مکمل یکدیگر باشند؛ تا آن‌ها در مورد نقاط ضعف، قوت حوزه تبادل‌نظر کنند و بتوانند در کنار هم به امنیت غذایی ملی بیشتر کمک کنند.
گفتنی است هلدینگ یکپارچه زنجیره‌های ارزش‌غذایی افرا، هلدینگی مادرتخصصی و یکپارچه بر روی زنجیره‌های ارزش غذایی اعم از دانه‌های روغنی، غلات، مواد پروتئینی و قندی است که با بیش از دو دهه سابقه به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های صنایع تبدیلی کشور فعالیت می‌کند و سالیانه 3 تا 4 میلیون تن واردات و بین 1 تا 1.2 میلیون تن تولید دارد. همچنین هلدینگ یکپارچه زنجیره‌های ارزش غذایی افرا، در راستای افزایش کیفیت، کمیت و سرعت‌بخشی به تأمین مواد اولیه موردنیاز صنایع مختلف، زنجیره‌ای یکپارچه و به‌هم پیوسته را ایجاد کرده است که هرکدام از شرکت‌های تابع می‌توانند به‌صورت افقی و عمودی نیازهای زنجیره را برآورده کنند. به‌همین منظور برای دستیابی به این هدف، زنجیره‌ای مکمل، به‌هم پیوسته و کارآمد تمامی حلقه‌های موردنیاز در زنجیره تأمین را ایجاد کرده است.

 

«ایران گرین» فضای مناسبی را برای فعالان حوزه غلات و روغن فراهم کرده است
«ایران گرین» فضای مناسبی را برای فعالان حوزه غلات و روغن فراهم کرده است



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها