معرفی محصولات فراسودمند زرماکارون در نمایشگاه فیتکس 2024

صنایع غذایی: «سمولینا پلاس» همیشه یه چیزی بیشتر داره…

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی و پژوهشی زر، نمایشگاه «غذای سالم ، ورزش ، تناسب اندام فیتکس ۱۴۰۳» با محوریت تغذیه سالم و تناسب اندام، در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران در بوستان گفتگو از تاریخ ۱ الی ۴ آبان ماه برگزار می گردد.
شرکت زرماکارون با ارائه محصولات ویژه خود، در این رویداد حضوری پر رنگ دارد. «سمولیناپلاس» لاین جدید محصولات سلامت محور شرکت زرماکارون است که برای افراد دارای رژیم‌های غذایی خاص، طراحی و فرموله شده است و می تواند نقش مهمی در بهبود سلامت غذایی جامعه داشته باشد.
دکتر امیرپویا قندهاری، مدیر تحقیق و توسعه شرکت زرماکارون در این باره افزود: فعالیت‌های دانش محور و تحقیقاتی در شرکت زرماکارون مانند قلب تپنده آن است و نوآوری و توسعه محصولات همواره در دستور کار این شرکت قرار دارد. پاستا وگانو ، پاستا پروفیتو و پاستا هفت غله، سه محصول نوآورانه و ابداعی شرکت زرماکارون می باشد که گواهی ثبت اختراع آن نیز دریافت شده است و برای اولین‌بار در ایران تولید می شود.

پاستا وگانو، محصولی مناسب برای افراد گیاهخوار
پاستا وگانو زرماکارون، داری امگا۳(با منشا گیاهی)، ویتامین ب۱۲ و روی است که در رژیم‌های غذایی معمول گیاهخواران کمتر پیدا می شود و از این رو می تواند در تکمیل سبد غذایی این عزیزان بسیار مفید باشد

پاستا پروفیتو، محصولی مناسب برای ورزشکاران
هر سهم مصرفی از پاستا پروفیتو زرماکارون (۱۰۰گرم) معادل ۶ سفیده تخم مرغ، پروتئین دارد و در فرمولاسیون آن از انواع پروتئین‌ها نظیر کنسانتره پروتئین وِی (آب پنیر) و پروتئین ایزوله‌ی نخود استفاده شده است. این محصول در رژیم‌های غذایی ورزشکاران حرفه ای بسیار مفید تلقی میگردد. فیبر موجود در این پاستا، تقریبا ۸ برابر پاستای معمولی است. پاستا پروفیتو با ارزش تغذیه ای منحصر به فرد خود به حفظ و احیای توده عضلانی بدن کمک میکند و به همین دلیل برای افراد میانسال و سالمند نیز یک گزینه بسیار خوب می باشد.

پاستا هفت غله، مناسب همه افرادی که برای سلامتی خود اهمیت ویژه ای قائلند!
پاستا «هفت غله» زرماکارون، همانطور که از اسمش هم پیداست، ترکیبی از آرد گندم، چاودار، جو، جودوسر، کینوا و برنج است. پاستا هفت غله در مقایسه با پاستاهای معمولی دارای ۴ برابر روی، ۴ برابر فسفر، ۵ برابر منیزیم و ۶ برابر منگنز می باشد. علاوه بر این، پاستا هفت غله، 5 برابر فیبر بیشتری دارد و هضم آن در بدن نیز به سادگی صورت می‌پذیرد. علاقه مندان به این رویداد می توانند از تاریخ ۱ الی ۴ آبان ماه ساعت ۸ الی ۲۰ از این نمایشگاه بازدید نمایند و با این محصولات، از نزدیک آشنا شوند.

معرفی محصولات فراسودمند زرماکارون در نمایشگاه فیتکس 2024
معرفی محصولات فراسودمند زرماکارون در نمایشگاه فیتکس 2024



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها