مربای توت فرنگی

مربای توت فرنگی از جمله مرباهای همه پسند و خوشمزه ای میباشد که مطابق همه سلایق و سن و سال ها ست.

این میوه جزخانواده توت ها بوه و طبعا طعم شیرین با آب میان بافتی فراوانی میباشد .

طعم شیرین خود میوه باعث میشود در مربا از مقدار کمتری شیرین کننده مصنوعی و آب  استفاده شود و به سلامت  و طعم اصیل این میان وعده خوشمزه کمک شایانی میکند.

مربای توت فرنگی

این میوه  حاوی مقادیر زیادی آب میان بافتی بوده و بسیار میوه حساسی میباشد از این رو  در شکل های مختلفی مثل پوره، خرد شده و حتی در مواردی که توت فرنگی کوچک تر باشد درسته و بدون خورد شدن تهیه میشود که بنا به شرایط میزان پخت و ظاهر متفاوت تری دارد.

توت فرنگی از خانواده توت ها بوده ولی برعکس بقیه توت ها به دلیل بته ای بودن شکل کاشت به صورت گلخانه ای پرورش داده میشود و تقریبا در تمام فصول سال دردسترس میباشد.

در این مربا از توت فرنگی تازه و رسیده مقدار کمی آب و شکر ، وانیل و آبلیمو تهیه میشود اصلی ترین نکته در تهیه و طبخ مربای خانگی توت فرنگی ظرف تهیه مربا میباشد که بهترین نوع آن لعابی میباشد. رنگ سفید و انتقال حرارت سریع این نوع جنس قابلمه به شفاف بودن رنگ مربا و ظاهر زیبای آن کمک بزرگی میکند.

مربای توت فرنگی

مربای توت فرنگی گزینه بسیار مناسبی برای استفاده سر سفره صبحانه همراه با چای ایرانی و خامه و یا کره میباشد تا یک صبح شیرین را آغاز کنید.

یا خرید مربای توت فرنگی میتوانید بهترین ایده هارا برای طراحی و پیاده سازی دکور کیک های عصرانه ، پای و حتی فیلینگ کیک های تولد داشته باشید.

صنایع غذایی بهانه با توزیع محصولات غذایی به صورت گسترده در سراسر کشور بهترین انتخاب را برای خرید مربایی مرغوب در درسترس شما قرار داده اند تا بهترین هارا داشته باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها