حضور متفاوت پالایشگاه‌های غلات گلشهد و شهدینه در هفدهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات تبریز

صنایع غذایی: پالایشگاه‌های غلات گلشهد و شهدینه، از شرکت‌های زیر مجموعه گروه عازم در هفدهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات تبریز حضوری متفاوت ‌و جذاب داشتند.

به گزارش خبرنگار ما، امیرطاهر شیرانی، مدیر مارکتینگ و توسعه کسب و‌ کار شرکت‌های گلشهد و شهدینه، در حاشیه هفدهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات تبریز گفت: با نگاه به شاخص‌هایی چون تعداد بازدید کننده در روز و شرکت‌های شرکت کننده می‌توان نتیجه گرفت کیفیت نمایشگاه شیرینی و شکلات تبریز نسبت به سنوات گذشته رشد چشمگیری داشته است.
شیرانی در رابطه با اهمیت شرکت مستمر در نمایشگاه ها خاطر نشان کرد: نمایشگاه‌ها فرصتی مناسب برای شرکت‌ها است تا با مشتریان، رقبا، و همکاران جدید ارتباط برقرار کنند تا محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند، همچنین وضعیت و نیازهای جدید بازار و مشتریان را ارزیابی نمایند. هنر و علم‌ ارتباطات، مهم‌ترین و اصلی‌ترین عامل موفقیت در بازار صنعت به صنعت (B2B) است که با حضور فعال در نمایشگاه ارتباطات صمیمی‌تر و محکم‌تر از گذشته خواهد شد.
وی در ادامه افزود: با توجه به زیرساخت‌ها و منابع انسانی که در شرکت‌های زیر گروه عازم فراهم شده است، از امسال سیاست‌های مارکتینگ گروه از محصول محوری، به مشتری محوری (ارائه راهکار-Solution) سوق داده خواهد شد که امری متعالی و تلاش گسترده‌ای را در واحدهای بازاریابی، تحقیق و توسعه و تولید در شرکت می‌طلبد که امیدواریم ظرف سه سال آینده در این امر موفق بشویم تا علاوه بر کمک به برطرف کردن نیازهای مشتریان و صنعت بتوانیم بخشی از نیاز کشور را با افتخار تامین کنیم.
امیرطاهر شیرانی در پایان گفت: از اصحاب رسانه کمال تشکر را دارم که پا به پای صنعت در معرفی و توسعه زیرساخت‌های رسانه‌ای بازاریابی همراهی می‌کنند.

حضور متفاوت پالایشگاه‌های غلات گلشهد و شهدینه در هفدهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات تبریز
حضور متفاوت پالایشگاه‌های غلات گلشهد و شهدینه در هفدهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات تبریز



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها