تجلیل از مرتضی سلطانی به عنوان خَیِر دانشگاه تهران

صنایع غذایی: در دوازدهمین جشنواره تجلیل از خیرین و واقفین دانشگاه تهران از مرتضی سلطانی بنیانگذار گروه صنعتی و پژوهشی زر تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی و پژوهشی زر، با هدف توسعه مشارکت‌های مردمی و حمایت از اهداف کمی و کیفی دانشگاه و تجلیل از خیرین و نیکوکاران دانشگاه، دوازدهمین جشنواره تجلیل از خیرین و واقفین با حضور ریاست دانشگاه، جمع کثیری از خیرین نیک‌اندیش، مسئولان، اعضای هیئت علمی، شرکت‌های حامی، دانش‌آموختگان، دانشجویان و پیشکسوتان دانشگاه تهران روزگذشته در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی این دانشگاه برگزار شد.
در این مراسم از دکتر مرتضی سلطانی به عنوان یکی از کارآفرینان ، خیرین و حامیان دانشگاه تهران تجلیل و نشان زرین حامیان دانشگاه تهران به نماینده وی اهدا شد.
درمراسم باشکوه تجلیل از خیرین و حامیان دانشگاه تهران، ضمن سخنرانی دکتر سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران و دکتر محمود کمره‌ای رییس هیئت مدیره بنیاد حامیان تعدادی از خیّرین گرانقدر دانشگاه نیز به ایراد سخن در باره لزوم توجه و گسترش فعالیت‌های خیرخواهانه در دانشگاه تهران پرداختند.
در بخش دیگر این جشنواره با اهدای لوح احسان، لوح تقدیر و نشان زرین به تعدادی از خیرین دانشگاه تهران از حمایت‌های خیرخواهانه ایشان تقدیر شد.

 

تجلیل از مرتضی سلطانی به عنوان خَیِر دانشگاه تهران
تجلیل از مرتضی سلطانی به عنوان خَیِر دانشگاه تهران



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها