شرکت عالیفرد صادرکننده نمونه ملی 1403

صنایع غذایی: شرکت عالیفرد (سن ایچ) در بزرگداشت روز ملی صادرات، طی مراسمی که از سوی سازمان توسعه تجارت ایران در بیست و نهم مهرماه برگزار شد، به‌عنوان صادرکننده نمونه ۱۴۰۳ انتخاب و مفتخر به دریافت لوح و تندیس این عنوان شد.

سازمان توسعه تجارت ایران در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش‌های فعالان عرصه صادرات غیرنفتی، این مراسم را با حضور دکتر مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور، محمد اتابک وزیر صمت و نمایندگان صادرکنندگان برتر و ممتاز ملی در محل سالن اجلاس سران در تهران برگزار نمود. شرکت عالیفرد با توجه به ارزیابی‌های انجام شده و با احراز شاخص‌های لازم موفق شد برای سومین بار عنوان صادرکننده نمونه سال را از آن خود کند. این شرکت با قدمتی حدود نیم‌قرن، پیشرو در صنعت نوشیدنی است و توانسته طی سال‌ها تجربه در این صنعت، مرزهای حضور محصولات خود را گسترش داده و به 5 قاره جهان صادرات داشته باشد.
طبق معیارهای سازمان توسعه تجارت، شرکت‌هایی که ارزش‌افزوده بالاتری خلق می‌کنند و در شاخص‌های جهانی درجه پیچیدگی و فناوری بیشتری در تولید به کار برده‌اند در زمره صادرکنندگان نمونه قرار می‌گیرند. همان‌طور که این سازمان بیان کرده است؛ صادرات غیرنفتی به‌عنوان رکن مهم اقتصادی و مسیر گسترش و پایداری تجارت خارجی و موتور محرکه تولید، نقش بی‌بدیلی را در رشد پایدار، بالندگی اقتصادی و توسعه همه‌جانبه کشور ایفا می‌کند. بی‌تردید خدمات جهادگران این عرصه، در تحقق آینده‌ای روشن، پر امید و قدرتمند برای ایران عزیزمان متجلی خواهد بود.

شرکت عالیفرد صادرکننده نمونه ملی 1403
شرکت عالیفرد صادرکننده نمونه ملی 1403



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها